Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Implementace služby pro zpracování diagnostických dat z automobilu
Szymutko, Jaromír ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem webové aplikace, která má za úkol získávat a vyhodnocovat diagnostická a informativní data z automobilu. Serverová část této aplikace byla vyvinuta v programovacím jazyce Java s podporou frameworku Spring. Tato část zajišťuje veškerou aplikační logiku a propojení s databází. Uživatelské rozhraní bylo vytvořeno pomocí HTML šablon a k nim přidružených CSS souborů pro stylizaci. Dynamické prvky byly implementovány pomocí skriptů v programovacím jazyce JavaScript. Aplikace umožňuje uživateli registraci s potvrzením, přihlášení, registraci automobilu, sledování diagnostických a informativních dat přicházejících z automobilu a přidání informací do profilu uživatele. Data z těchto hlášení jsou přehledně prezentována v tabulkách, případně v grafech.
Diagnostika závad u automobilu
Potocký, Matej ; Klusáček, Stanislav (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá metódami diagnostiky závad elektronických systémov a spaľovacích motorov automobilov. V práci sú konfrontované výsledky a metódy zistenia závady štandardnými diagnostickými postupmi za použitia diagnostických zariadení a výsledky získané meraním viackanálovým osciloskopom. Ďalej sú v práci navrhnuté diagnostické postupy pre optimalizáciu časovej a finančnej náročnosti zistenia závad.
Implementace služby pro zpracování diagnostických dat z automobilu
Szymutko, Jaromír ; Pokorný, Jiří (oponent) ; Šeda, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vývojem webové aplikace, která má za úkol získávat a vyhodnocovat diagnostická a informativní data z automobilu. Serverová část této aplikace byla vyvinuta v programovacím jazyce Java s podporou frameworku Spring. Tato část zajišťuje veškerou aplikační logiku a propojení s databází. Uživatelské rozhraní bylo vytvořeno pomocí HTML šablon a k nim přidružených CSS souborů pro stylizaci. Dynamické prvky byly implementovány pomocí skriptů v programovacím jazyce JavaScript. Aplikace umožňuje uživateli registraci s potvrzením, přihlášení, registraci automobilu, sledování diagnostických a informativních dat přicházejících z automobilu a přidání informací do profilu uživatele. Data z těchto hlášení jsou přehledně prezentována v tabulkách, případně v grafech.
Diagnostika závad u automobilu
Potocký, Matej ; Klusáček, Stanislav (oponent) ; Šedivá, Soňa (vedoucí práce)
Diplomová práca sa zaoberá metódami diagnostiky závad elektronických systémov a spaľovacích motorov automobilov. V práci sú konfrontované výsledky a metódy zistenia závady štandardnými diagnostickými postupmi za použitia diagnostických zariadení a výsledky získané meraním viackanálovým osciloskopom. Ďalej sú v práci navrhnuté diagnostické postupy pre optimalizáciu časovej a finančnej náročnosti zistenia závad.
Pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele
Jarošová, Veronika ; Krykorková, Hana (vedoucí práce) ; Koťa, Jaroslav (oponent)
Období staršího školního věku je z hlediska vývojové psychologie velmi výrazné. Charakteristiky, které se u žáka objevují, vyžadují adekvátní reakce, přístup a psychologické znalosti učitele. Žáci mají určité představy o osobnosti učitele, které však nemusejí korespondovat s požadavky kladenými na učitele ze strany odborníků. Předkládaná práce vymezuje faktory, u kterých lze předpokládat, že ovlivňují pohled žáka staršího školního věku na osobnost učitele. Existují doporučení, jak řešit nežádoucí faktory a zároveň tvořit či zdokonalovat faktory pozitivní, jež by jistily potřebný kladný vztah žáka staršího školního věku k učiteli.
Postoje studentů k předmětům -- souvislost s prospěchem
Hausmannová, Helena ; Hadj Moussová, Zuzana (vedoucí práce) ; Louková, Tereza (oponent)
Diplomová práce se zabývá výzkumem postojů žáků obchodních akademií k ekonomickým předmětům, konkrétně k ekonomice a účetnictví. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a výzkumné. Teoretická část se zabývá postoji, motivací, hodnocením a pedagogickou diagnostikou. Prostor je věnován jednotlivým kritériím, na jejichž základě jsou ve výzkumné části zkoumány postoje žáků k předmětům ekonomika a účetnictví. Kritéria jsou ve výzkumné části, která se zakládá na více než 1 700 responsích žáků z 30 obchodních akademií, rozebrána v rámci jednotlivých ročníků a je sledována tendence, jak se kritéria vyvíjí s výší ročníku. Následně jsou ekonomické předměty zobrazeny v kontextu dalších povinných vyučovacích předmětů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.